Valborg

Ja vad ska jag säga om den här dagen?
Den har vart as härlig.

Kom till skolan gjorde psykologi B prov och sedan slutade jag. Nej just det, va tvungen att gå på klassråd eftersom Jim min mentor bryr sig om mig :P Tur är väl det... Hoppas jag.

Efter det åkte jag och Frank hem gjorde vad vi behövde och sen stack vi till vårt favvo ställe coop. Haha snacka om no life :D
However så köpte vi massa godis där eftersom det var as billigt. Och chips såklart för min del. Sen bestämde vi oss för att köpa en glass som vi kunde äta ute i solen.
Vi satte oss på en bänk när en gammal gubbe fråga
- Får jag slicka?
Jag och Fanny kollade på varann och sa
- Ehh, hehe nej!
Då börja han såklart snacka om någon jävla reklam. Och sen vettefan. Hörde inte ett ord av vad han sa.

Efter ett tag stack han som tur vad. Börjde bli lite små irreterad faktiskt.

Sen cyklade vi vidare ner på stan. Franko köpte biljett till min dansshow som är den 17 maj by the way. Street life heter showen så ni får gärna komma och kolla!

Sen gick vi mot nisses för att kolla om vi såg någe snyggt men icke.
Den enda vi såg var Jim, min stalker number one! Jag gav honom en kram och snackade lite sen försökte jag snyggt slingra mig ur samtalet.
Jag och Fanny hyrde en film (Ciao Bella) Och gick sedan till kryddan där en as söt kille satt. Så bestämde oss för att köpa en munk och glo lite på honom.

Det som var det roligaste var att han också satt och glodde på oss. Och log lite så där as sexigt *DREGEL*
Sen när han skulle dra sträckte han på sig och visade sina heta ryggmuskler *orgasm* Och reste sig långsamt kollade på oss en gång till och sedan gick han där i från.
Tänkte vinka men pussy som jag är blev det inte så. Well well kommer säkert se han igen hoppas jag på.

Sen tog vi ett varv runt stan och sedan begav vi oss hemåt. När jag kom hem la jag mig på sängen me min mp3 och Fall out boy i öronen och somnade skönt.
Alltså jag peta inte in Pete Wentz och gänget i mina öron utan jag lyssnade på dom :P

Vaknade lagom till middagen som var grillad fläskfilé och klyftpotatis. Aaahhhh!

Japp och nu sitter jag här och är allmänt kissnödig. I kväll ska jag och Fanny mysa och kolla på film och smälla i oss godis. De ska ta mig fan bli en härlig valborg. Hoppas ni får det roligt. Och jag säger som Reebie: Sup inte i hjäl er!!

 Peace out<3       
    Bara för att jag har kramat the sexiest man alive Brendon Urie

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Ha en trevlans valborg! :)

2008-04-30 @ 18:39:14
URL: http://rosalidaily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0