Back home

Hejsan på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har vart i Bulgarien och har helt enkelt inte haft tid att blogga.

Och nu är man tillbaka i skolan. Inte lika plågsamt som jag trodde faktiskt. Iofs har det bara gått en dag men i alla fall. Det är nog tack vare mina underbara vänner som gör mitt liv mycket ljusare!! Sen är jag extremt jävla glad för jag fick reda på att jag och min ÄLSKADE Frank ska ha historia tillsammans! Thank God
Vad skulle jag göra utan dig din gammla hagga? Haha :D

Ska snart i väg till min psykolog, är lite nervös men det går nog bra ^^ Sen blir det TACOS :D Love it

Jag lovar att jag ska berätta mer om min Bulgarien resa också. Men de tar jag senare.

Ha de bra suckers
 Peace out<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0