Im sleeping my way out of this one

Ja men det är ju alltid kul med regn :D eller vad säger ni?

Fy fan det händer inte mycket nu alltså. Går bara och väntar på min kära Bulgarieresa. Det enda som är deprimerande är att sen är det skola... Hehe, känns ju lockande.

Längtar efter Fanny också! Känns som om det var jätte länge sen vi sågs, skrattade och fes i kapp :D haha
Men Peder är här nu så jag får vänta på min tur ^^

Passade på att vara med min älskade Moehoe här om dagen. Good God vad jag saknar dig Moa! Kändes jätte skönt att krama dig och prata med dig. Du har ingen aning om hur mycket du betyder för mig. Shame on me för att jag inte påminner dig tillräckligt ofta!

Appropå Moa så ska jag göra ett liknande inlägg om mina favorit band Panic at the disco och Fall out boy som hon gjorde om RHCP :D Måste ju hedra sina hjältar!

Har lite dåliga tankar i mitt huvud. Känns som om någon borde ge mig en smäll så dom försvinner. Ni som känner mig tillräckligt bra vet att mitt självförtroende kan svaja till... Rejält, och kan leda till dåliga saker!
So Im sleeping my way out of this one!


 Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Moehoe

Linnie, jag älskar dig!

2008-08-08 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0