You know you gonna help me out

Hejsan på er! Hur är det med er?
Själv måste jag säga att det vart en väldigt bra dag. Började med text c i dag vilket var väldigt roligt. Ser fram emot novell skrivandet!
Sen hade jag också lektion med min älskade Fanny, fan va skönt det va att vara tillbaka. Och sen va ju självklart mina älskade haggor där. Alltså Malin och Rebecca som gjorde det hela ännu bättre!

Slutade tidigt så de va skönt. Kom hem och självklart somna jag, men de gjorde inget. Måste ju passa på innan alla läxor kommer. Sen åt jag och min lilla mamma middag och sen hurtig som jag är bestämde jag mig för att träna. Så nu känner jag mig duktig och svettig :D

På fredag så ska jag, Malin och Moehoe till Mobergs. Det ska bli riktigt roligt, har aldrig vart där så de ska bli kul att få utöva min danssteg på ny mark :D
Appropå danssteg så hände det en rolig sak idag när jag och Frank skulle cykla hem. Jag som hade Metro Station låten "Shake it" i huvudet ställde mig upp på cykeln och började shejka gärnet när Fanny börjar as garva och försöker få fram något. Sedan hör jag någon kille skrika och jag v'änder huvudet och ser att ett helt gäng med tjejer och blattekillar står och kollar på. Det lät ju som om dom tyckte om det iaf :P Haha , men den bjuder jag på!

Nu ska jag väl duscha. Ha de bra min älskade läsare som i stort sätt är mina vänner ;)

 Peace out <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0