Normal and good = boring??

Jag är en av dem som alltid, och då menar jag verkligen alltid blir kär eller förälskad i fel kille!  Han vet exakt vad han ska göra och säga för att få mig att falla direkt för honom, och sen vet han exakt vad han ska göra för att krossa mitt hjärta! Han kan mig utantill, och jag älskar det!

Men sen om jag för en gång skull hittar en vettig kille, som är snäll mot mig och verkligen respekterar mig så lyckas jag aldrig att ha kvar dem. Jag menar alltså inte att de lämnar mig tvärtom jag gör slut  med dem på någon sekund. Och sen någon månad efter jag har gjort slut ångrar jag mig.

Och många gånger har jag undrat varför det alltid händer mig? Varför kan jag inte bara hitta en normal kille och ha ett normalt förhållande? Men nu har jag äntligen fattat varför. Det är ju så galet tråkigt.

Jag älskar badboys bara för att jag får spänning i mitt liv, jag älskar att leva by the edge. Jag älskar att de alltid får ett så starkt grepp om mig. Och jag kan inte slita mig i från dem.
Jag gillar också tanken på att kanske är jag den enda som kan få honom att ändra sig, kanske kan jag "tämja" honom.

Och om man jämnför med den "snälla" killen så finns det ju ingen spänning där. Han är den han är. Och visst gillar jag dem också men de är ju redan perfekta vilket jag ser som tråkigt.  Därför väljer jag den killen som alltid krossar mitt hjärta lika fort som han vinner det tillbaka igen.

 Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: BB

Åh. Åh. Åh. Sluta skriv så bra. Sluta skriv så rätt. Sluta skriv så bra. Sluta skriva så fantastiskt.

Eller nej, fortsätt för fan. Fortsätt!

2008-12-15 @ 21:06:56
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0