Hej hopp

Hejsan på er!
Hoppas ni hade en underbar julafton med mycket mys med era nära å kära. Eller ni som fira med alla fulla släktingar och några av mostrarna som blir liite för högljuda sådär vid åtta.

Hur som helst så va min julafton perfekt. Och jag hade tydligen vart väldigt snäll i år, och yes Sex and the cityboxen är äntligen min. Och tatueringen likaså :D Ska försöka få den gjord nu på lovet.

I kväll blir de partey med Jennie :D De va ett bra tag sen nu plus att jag orkar inte ligga här hemma i min säng och vara allmänt deprimerad så jag går ut å shjekar och dricker i stället.  Min framtid=alkholist!

Hon kommer nog närsomhelst, sen drar vi till trädgårn.

Tittade lite på Laguna Beach idag. Två tjejer snackade om det här uttrycket "Dont hate the game, hate the player"
Det var bara ett problem att de visste inte hur man spela. Och det är också mitt problem. Hur fan spelar man???

Jag tror iaf att jag har kommit på en bra idé. Jag ska inte gå omkring och vara ledsen för att jag är singel och att alla mina vänner har pojkvänner. Utan jag ska leva livet, vara med vilken kille jag vill, när jag vill och till och med hur jag vill. Man är ju bara ung en gång. Så just nu skulle jag aldrig palla att vara med en enda (kanske tråkig) kille när jag ändå ska leva i hop med en man resten av mitt liv när jag blir runt 30.

Im just living my life!

 Peace out <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0