No pain no love

Nu är den äntligen gjord, min andra tatuering!


   

"Keep on singing my song" Orden betyder så mycket så jag vet inte vart jag ska börja.

Låten är skriven av Christina Aguilera, och den handlar i stort sätt om att inte ge upp. Fortsätt kämpa för det du tror på oavsätt vad andra tycker och tänker. Man kan väl säga att texten har vart väldigt inpererande för mig, samtidigt som den har hjälpt mig när jag har haft det svårt. Den har fått mig att gå min egen väg och att alltid tro på mig själv.
Så för mig betyder den oerhört mycket!

Jag är också stolt över mig själv att jag gjorde den, och om de inte syns sitter den på min (vänstra) handled. Så fort jag känner mig svag eller osäker kan jag titta ner på den och få tillbaka tron på mig själv.
Och om det gjorde ont? Äsch inte så farligt, speciellt inte när jag blev helt dödsförälskad i han som gjorde den!

 Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Mow

LIMP! Den är så dödligt snygg! I just love it. Har nästan lust att göra en likdan själv, hahah!

2008-12-30 @ 10:58:43
Postat av: Tina

ÅÅÅ vilken snygg tatuering..undrar vart du har gjort denna fina tattoon och vem som gjorde den..Funderar oxå på att skaffa mig en blomma nånstans..Ler..

Tina

2009-03-17 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0