Hoppas de va en sann dröm!

Jag drömde nog världens bästa dröm i natt! I alla fall för mig var det en "fett" bra dröm (som Frank skulle säga)

Det var nämligen så här att jag träffade Brendon Urie (The one and only) I Roslagsskolans aula. Vet inte varför vi va där men hur som helst började han och jag snacka. Både svenska och engleska.  Det var verkligen ett viktigt samatal inte bara typ:
- Hehe, hello my name is Linn and I love you. Hehe.
Utan det var ett riktigt samtal om deras låt texter och hur jag related to them. Och han lyssnade som om det var det viktigaste han någonsin hört.
Det enda konstiga var att han var finnig i pannan :S Men who isn't??
Jag började hålla på med hans hår och luktade på det (jag gillar ju faktiskt att lukta på killar)

Sen helt plötsligt var vi i en kyrka och jag skulle ställa mig på knä och börja be för att hans familj är typ galet kristna. Så för att hans familj skulle acceptera mig var jag tvungen att be. Och då hade jag och Brendon redan fått ett barn.
Brendon Junior for sure :D

Ja, det var ungefär det som hände. Hoppas verkligen det är en sann dröm. För jag ber mer en gärna bara för att få prata med honom eller lukta på hans hår :P

 Peace out <3         

 See ya soon babe 26/2


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du är såld ^^

2008-02-03 @ 00:14:35
URL: http://ioannou.blogg.se
Postat av: Linnie

OM jag är :P

2008-02-03 @ 02:03:57
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0