Övningskört

Hejsan alla där ute i stugorna. Har inte så mycket att berätta men eftersom vi är väldigt dåliga på att uppdatera oss så skriver jag bara för att.

Hur som helst var jag tvungen att gå hem idag igen på grund av min mage. Va fan låt den bara va i fred!!!
När jag kom hem läste jag någon stencil som vi fick av Lena (våran älskade fröken) hehe.  Sen satte jag mig och glodde lite på vänner som gjorde mig lite gladare.

Sen la jag mig på sängen för att läsa min nya veckorevyn men som vanligt somnade jag. 
Vaknade av min lilla mamma som sa att maten va klar och efter det va jag och papie ut och körde. AAAHHHH!!!!!
Men vet ni va?? Det gick skit bra (enligt mig) pappa va också jätte nöjd och kramade nyss om mig och gav mig en far och dotter puss :) Spank you daddy.

Nu har jag planera lite uppvärmning till min danslektion jag ska ha i morgon för min klass och paralellklassen. Hehe är galet nervös men MVG ska jag ha!! Plus att Roger (våran idrottslärare) tycker jag är grym som vågar hålla i en egen lektion :D

Well... Nu ska jag duscha. Ha det bra alla undrbara människor.

  Peace out från Linn Peace <3

P.S. 5 dagar kvar till Panic!!!!

Kommentarer
Postat av: Reebie

Det gick ju jättebra på gympan ju :) blev värsta impad !

2008-02-24 @ 02:50:20
URL: http://blommar.blogg.se
Postat av: Linnie

Tack så mycket. Blev jätte glad att ni var med :D Älskar dig

2008-02-24 @ 14:07:15
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0