Rädda mig

Jag önskar att någon skulle rädda mig. Främst från mig själv, för jag vet att jag själv ställer till med mer problem för mig än det motsatta. Nu har jag flera timmar på mig att plugga arslet av mig, för att kunna avsluta den där helvetiska kursen Historia A, men det finns ingen ork. Jag försöker. Boken ligger framför mig och jag har åtminstone åstadkommit en sida med svar på frågorna, men resten av frågorna då? Att förstå svaren blir för svårt och då lägger jag av. Varför fungerar jag så för? Varför kan jag inte bara vara som en normal människa och göra saker då jag behöver göra dem? Nej, jag ska dra ut på allting så att jag mår riktigt dåligt av det. Fantastiskt vilken lösning, fröken Bjurner. Jag blir galen på mig själv. Jag ska ta mig i kragen nu. Jag går inte härifrån förrän jag är klar, okej?

image176


Tudiloo/Moie

Kommentarer
Postat av: Linnie

I hear you sister!

2008-02-17 @ 13:58:58
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Anonym

hallå där ^^ Allt bra??

2008-02-18 @ 20:40:23
URL: http://lsia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0