Sista apu veckan

Jävlar vad fort det har gått... Nu sitter jag här sista veckan. Kändes som jag nyss börja.
Nog för att det är måndag men det är inte många dagar kvar. Ska jag säga Thank God eller ska jag va ledsen?
Visst har jag verkligen trivits här och Patrik och Angelica är  typ dom trevligaste människorna jag någonsin träffat. Och Patrik är by the way galet rolig. Han brukar sitta å sjunga med alla låtar som spelas på lugna favoriter. Ändå fast jag sitter i ett annat rum hör jag han "ljuva" stämma :D haha. Det kommer jag sakna.

Men jag längtar ju också efter alla där hemma! Roger, Jim, Lena och framförallt Karin
Fan vad i ronisk jag kan vara. Måste nog skratta åt mig själv haha (Fanny you know the sound)
Nej jag saknar förstås mina underbara helt galna sinnesjuka vänner!!! Tänker på er hela tiden!

Nu måste jag nog fortsätta jobba... Skriver om Fjällstugor fär det vet ju jag så mycket om... Hehe

See ya bitches soon


 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: M.Sandell

usch jag vet hur det känns..^^

2008-02-04 @ 13:57:06
URL: http://malinsandell.blogg.se
Postat av: Reebie

Jag saknar dig med hörrööö du du! Ska vi bestämma Yrrol-kväll? :P hehe. Fast då måste vi vara hos dig för jag har bara Yrrol hos daddy. För vi måste ju ha facit eller hur?! (: Älskar dig!

2008-02-04 @ 15:35:29
URL: http://blommar.blogg.se
Postat av: Moa

KOM HEM!

2008-02-07 @ 09:48:05
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0