Skridskor och ätstörningar

Det är vad mitt liv handlar om just nu. Ska förklara lite bättre så ni inte tror att jag är helt puckad :P

Idag var det en allmänt bra dag i skolan. Hade lite problem där i början men jag och Malin fick det fixat till slut, haha! You know what Im talkin' about.
Hur som helst så gick dagen ganska fort. Synd bara att jag var tvungen att gå hem tidigare på grund av mina cp lungor som inte vill sluta göra ont. Mamma tror det kan bero på stress så det går väl över på lovet. I hope. Jag kan ju inte stå där på Panic konserten och ha ont i lungorna. Men det är fritt fram för en orgasm om man säger så. Brendon is it okey if I lick you up and down?  Jag bryr mig fan inte om han är svettig...

Hur som helst så började jag plugga direkt när jag kom hem. Eftersom jag efter lovet ska ha en 25 minuter lååååång redovisning om ätstörningar. Så nu är jag fan på gång.
När jag och min lilla familj satt och åt middag sa min lillebror Dennis att han och hans kompis skulle upp till sportcentrum och åka skridskor. Och då fick jag ett ryck och bestämmde mig för att åka med, eftersom jag älskar att åka skridskor. Plus att man får motion på köpet. Vi åkte kanske en timma? Och fy fan vad härligt det var. Kan göra det varje dag. Jag hade också med min mp3 så jag kunde shejka ass medan jag åkte. 

Men nu är jag hemma (tydligen) Och ska snart hoppa in i en varm dusch. Sen ska jag nog dricka lite te. Mamma har köpt något nytt afrikanskt te som luktar fitt gott :P

Aja hade guttan muttan nu alla mina vänner och läsare... Som antagligen bara är mina vänner. Hehe...


 Peace fuckin' out <3

 Be ready to get licked honey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är bara bra med mig oxå =)

2008-02-20 @ 13:01:00
URL: http://lsia.blogg.se
Postat av: Linnie

Hej Lisa :D fatta inte att de va du...Hur är de med tjorven då?

2008-02-20 @ 19:02:45
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0