Vem gömmer sig bakom fasaden?

Jag har funderat länge på en sak. Enda sedan jag satt och väntade på min psykolog skulle hämta mig förra veckan inför vårat planerade möte på den psykiatriska mottagningen. Jag börajde fundera över alla dessa människor som satt där och väntade på deras tur, precis som jag. Varför var de där? Vad skulle de prata om? Min hjärna är så knasig jag började verkligen spinna loss och använda mig av min fantasi och hitta på historier för mig själv, historier om hur de där människorna hamnat där de är idag. Jag utgick ifrån deras kläder, deras sätt att sitta i stolen, deras sätt att gå när deras psykolog hämtade dem och så vidare. Jag fick nog en ganska bra bild, som säkert inte alls överrenstämmer med verkligheten, men jag fick iallafall använda min fantasi på ett roligt sätt.   

Kommentarer
Postat av: Emma

jaa, jag får krama sönder dig Moie :)

2008-02-29 @ 21:42:07
URL: http://byemjl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0