Angående dansande modeller

Ja, här sitter jag. Det är typ apkallt, så jag har på mig jackan. Eller så börjar jag bli sjuk igen. Det hade varit desto mindre roligt. Idag är det tänkt att jag ska fota. Jag har bokat studion till efter lunch, vilket i princip kan betyda vad som helst. Tyvärr kunde vi inte komma in i studion tidigare, vilket jag så optimistiskt hade hoppats på. Många glada tjejer kommer i allafall att få dansa runt på mina bilder. Jag har liksom anlitat riktiga modeller (riktiga modeller kanske de inte är, men de ska stå modeller för mina bilder så för mig är de världens bästa modeller). De kommer att agera efter min pipa. En riktigt utmaning för mig. Ska bli riktigt intressant att se hur det går. Har aldrig fotat i studion förut, eller jo, men inte så är viktiga bilder. De här bilderna ska användas för ett ändamål och jag har lite press på mig helt enkelt. Men jag antar att bara jag tar ett djupt andetag och låter inspirationens kraft styra mig så kommer det säkert att gå fantastiskt. Bara jag litar på mig själv, inte sant?

P.s. Tänkte lägga upp lite redigerade bilder här, när jag har tagit dem. Låter det bra?
Tudiloo/Moie



Kommentarer
Postat av: amanda

Låååååter super!

2008-01-31 @ 12:56:44
URL: http://dearjamie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0