Ännu en dag ur mitt spännande liv

Idag måste jag säga att det har vart en hyfsat bra dag.
Började med psykologi där vi har en hippie till lärare right Becca? Haha. Can't complain, hon är faktiskt helt okej.
Sen var de lunch och till mina stora förvåning var det något jag faktiskt gilla :O Potatobulls (potatisbullar på ren svenska)
Sen var det dags... Det vi väntat på länge. Väldigt länge. Och som vi har förberätt oss.
Vi skulle nämligen ha våran älskade Everyday Shoes redovisning. Får berätta mer som själva grejen någon annan dag. Jag tycker faktiskt vi gjorde ett väldigt bra jobb. Och när lektionen var slut kom våran lärare Jim (a.k.a min svärfar) fram till oss och gav oss beröm. *Stolt*

Sen drog jag ner på stan för att klippa mig. Blev jätte nöjd. Får lägga upp nå bilder senare.
Kom just hem från ett gypma pass. Jag kan ju ärligt säga att jag har ganska bra kondition och är hyfsat vältränad men JESUS va jobbigt det var. Gick nämligen på ett intesivpass. Ett tips är att börja med ett medelpass!!!

Sen vill jag passa på att säga grattis till Franks papie som fyller år idag :D

 Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Hallojsan, det är jag som fått i uppdrag att designa er blogg. Har skickat ett mail med några frågor till mailadressen jag fick men det kanske är hon som är på det där stället jag inte vill nämna för jag är så avis som kollar den mailen? Finns det i så fall någon annan jag kan kontakta? Jag har mail [email protected], ni är up next så att säga :-)

2008-01-16 @ 21:55:46
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0