Apu

Japp då sitter jag här på tidingen Inspiration. So far so good måste jag säga. Har väl inte hänt så hemskt mycket än. Har fått skriva några frågor som vi ska ställa till folk på stan. Och sen gav dom mig fria händer. Dom lät mig skriva något sen skulle vi se om det fick plats i tidningen... Hehe synd bara att jag är ovanligt blank i huvudet :S
Men det ordnar sig nog.

Jag längtar också så otroligt mycket efter mina får... Fitt Fanny, Mutt Malin och Mus Moa <3
Sen också alla andra i klassen. Reebie, Jennie, Malin Sandal :P Anna Banana... And all the rest. Glömde säkert någon men ändå...

Bara 20 dagar kvar sen syns vi!
 
 Peace out  från Ume <3

Kommentarer
Postat av: MusMoa

Take yourself home! Skolan är inte sig lik utan dig!

2008-01-21 @ 14:25:32
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Reebie wants you

Saknar dig meeed! Jag tycker att det var starkt av dig att åka så låångt.. :) Du är duktig du. Du ska få se att det du skrivit publiceras. Värsta ballt jööh!

Hejråå.. Hare superb där uppe i vintern.. Äre snö där förresten? *noll koll, jag vet*. Puss!

2008-01-21 @ 15:48:59
URL: http://blommar.blogg.se
Postat av: Linnie

Japp massa snö :O inte så kul att cykla en halv mil till jobbet varje dag bara. But I keep fightin' :D
All my love to my wonderful friend back home!!!

2008-01-21 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0