Back in school...

Japp å då va man tillbaka. Till den långa blå/röda korridoren. Självklart kul att träffa alla vänner dock inte lika kul att träffa alla man gjorde bort sig för på nyår... Men det tar vi med en klackspark. Inte är det ett dugg kul heller att börja första dagen med värsta utskällningen av allas våran favorit lärare (jag är otroligt ironisk) Men men kommer man hela TRE minuter försent får man väl sig skylla sig själv. Medans T kommer kanske tio minuter försent och inte ett jävla ord från våran lärare. Livet är orättvist.

Första dagen rulla väl på som vanligt. Bliv tokglad när jag fick reda på att jag fick apu plats på tidningen Inpiration. Wiie!!
Synd bara att det fucka sig med Frank. Fan alltså hade ju vart dröm jobbet för oss båda... Men shit happens.. Right?

Idag var det däremot jävligt stressigt när våran lärare sa att vi va tvungna att skippa lunchen för att bli klara med våret projekt på mediakommunikationen. Haaalllååå?? Skippa lunchen?  Eller som Frank skulle säga:
UUURRSÄÄÄKTAAA?!?!?!?
Men duktiga som vi är blev vi klara ganska snabbt och fick våran lunch.

Har pressat Panic! at the disco hela dagarna även i skolan. Loooove them! Snart är de konsert. Lovely!!!
Men nu måste jag föna mitt krullhår (ja, på huvudet) Haha, kanske bara Fränke som fattar men i alla fall.

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Reebie

usch jag. school again. det är inte roligt. fyfan vad karin är blåst. gone with the wind. cpkärring! som sagt, vet inte om jag hänkar på konsterten.. men vi får se :)

2008-01-10 @ 10:58:30
URL: http://blommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0