Schola hopp scholla hej

Hej på er. Måste börja med att erkänna att jag saknar er alla där hemma så otroligt mycket. Dock saknar jag inte skolan. Det enda jag gör om dagarna i Ume är att lyssna på min mp3 och göra det jag älskar (skriva)

Men jag har lovat Frankfurt att när jag kommer hem (lördagen den nionde) så ska hon och jag se Forrest Gump. En av dom bästa filmerna som finns om jag får säga mitt. Och ofcourse ska vi käka chips :D Så självklart längtar jag hem! Inte bara till chipsen då alltså.

Sen är jag fan ledsen. Alltså de kanske inte ha märkts men jag älskade Heath Ledger. Jag tycket han var en otrolig talang och väldigt charmig. Så det är ju jävligt sorligt att han bara går och dör. *Snyft*
Hoppas du har det bättre där du är nu. I will miss you babe.

Jag är dö hungrig... Men jag vill inte äta själv så jag väntar på min arbetskamrat Patrik (vågar inte kalla honom patte) 
Sen hoppas jag på att få sluta för dagen.
Vill att Fränkie ska ringa så jag får höra hennes undebara stämma.
Miss you like crazy bitch!!!!!

Aja ha de bra alla mina små pullor :)



 Peace out <3

 Shorty got them applebuttom jeans, boots with the furr. 
 The whole club was lookin' at her.
 She hit the floor next thing you know shorty got low, low,low, low

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0