Yoyoyo

Hejsan alla glada... Och ledsna. Ingen ska behöva känna sig utanför här :D
Idag har det vart en väldigt bra dag på jobbet. Lite mer och göra så jag har redan skrivit två texter. Och mina "lärare" tycker jag är klockren (ohh happy day)
I går sa dom också att det skulle vara helt fantastiskt om jag kunde skriva två texter i veckan, och jag skrev två på en dag. Hoppas jag ligger bra till.

Ska snart åka hem. Väntar på att Petra och Rickard ska hämta mig. Ville bara tillägga att det är dödligt kallt här. Mina händer är helt jävla blå. Men det får man väl ta om man ska upp till Ume på praktik :P

I still miss all my lovley friends back home <3<3<3

 Peace out från Ume <3


Kommentarer
Postat av: Fääänie

KOM TILLBAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VA FAN!:*(

2008-01-22 @ 22:34:46
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0