Better in time

Här sitter jag... Klockan är 02:36 och jag är inte ens trött. Men i morgon ska jag vara med min ÄLSKADE Rebecca. Har längtat efter henne som fan. Vad som än händer och hur ledsen jag än är kan hon alltid få mig att skratta!

Sen är jag så jävla förvirrad. Känner mig så jävla nere. Men jag har ingen anldening till att vara ledsen. Önskar jag kunde få bort alla tankar som får mig att känna mig så här. Usch vill fan gråta...

Tänkte skriva några rader om min finaste vän här.

Jag önskar att jag kunde beskriva med ord hur mycket du betyder för mig.
Jag önskar jag kunde skrika ut all min kärlek till dig men det finns inte tillräckligt med tid.
Jag önskar du visste hur lycklig du gör mig hur du kan få mig att le vad som än har skett eller kommer ske.
Jag önskar du kunde förstå att du får mig att känna mig som en värdefull person.
Jag önskar att våra stunder tillsammans aldrig skulle ta slut.
Men den största önskningen jag har är att du aldrig får lämna mig!! Vad som än händer. För utan dig kan jag inte förtsätta. Du betyder allt för mig och mycket mer. Du är en sådan fantastisk person Fanny Mathilda Pereira Nilsen. Och jag är så extremt tacksamm att du är min bästa vän!

 Peace out<3<3

Kommentarer
Postat av: Frankie

Jag ska ALDRIG!!! Lämna dig min bäste gode vän Linn Ingrid Marlene Fridh!!! Du betyder allt för mig och lite till. Vi ska ses idag och nattbada o prata om allt som trycker på! :)

Jag ringer dig när jag har sagt hej hej till Pedro!

Älskar dig min underbara vän!

2008-07-20 @ 11:17:35
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0