En härlig sommardag

Hej allihopa!
Jag sitter här i mitt andra hem, jag och Johans hund Simon. Idag gäller det att baka det sista, strax ska jag gå till ICA och köpa de sista ingredienserna. Nyss flummade jag runt på receptsidor och försökte hitta inspiration till dekorationen, men det hela slutade bara med att jag satt och skickade en massa recept på mat till min egen mejl, plus att jag blev rejält hungrig.

Idag ska jag bara ta det lungt, plocka ögonbrynen, måla naglarna, fixa håret. Sådana där småsaker som gör att man känner sig extra fin. Men först ska jag baka! Sen hoppas jag att fotografierna ifrån Grekland kommer på posten. Jag och Johan beställde de förra veckan, har köpt ett album och jag är jättepysselsugen! Ska bli härligt att drömma sig tillbaka till den där perfekta platsen vid poolen. Vi måste åka dit tillsammans tjejer.

Malish, vart är du? Har inte hört av dig på jättelänge. Varken här på bloggen eller annars. Har du gått och gömt dig? Pusspådig!

Frankobert och Linnobert, hoppas att ni har det förjäkla roligt i Köping! :D

Nejnu är det dags att rycka sig i kragen, gå till affären och handla och förtjäna lite vuxenpoäng. Hojta om ni kommer på någon snygg dekoration till en chokladtårta.
/Moie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0