Fredag

Hejsan på er.
Har egentligen inget vettigt att skriva idag. Eller jo förresten

GRAAATTIIS JENNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som idag fyller 18 år.

Så ikväll ska jag, Frank, och Rebbie fira henne. Hoppas bara jag känner mig bättre.
Men jag menar hur ofta fyller Jennan arton?

Jag och Frank ska snart ner på stan och göra typ ingenting... Köpa lite puder och ansiktslotion. Sen ska vi ju självklart beställa tåg biljetter till KÖPING. Hahaha.
S ringde mig i går också. Blev super lycklig, han är så jävla rolig. Plus att han har värsta dialekten vilket är otroligt charmigt! Så där blir det helt klart ett plus i kanten :D

Mitt hår är också fucked up idag... Så jag vet fan inte hur jaga ska ha det?? Ofta jag skriver att mitt hår är fucked up... Haha.

Aja nu måste jag fortsätta så vi hörs senare

P.S jag har fått en kompis (om jag får säga så) som är lika galen i Paaanic som jag :D Emilia heter hon. Känns bra att veta att jag är inte är ensam om min besatthet :P

 Peace out<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0