Moehoe lämnar rapport

Ja, idag är det en sådan där hemskt varm dag igen. Men det är härligt! Ska bättra på solbrännan och avsluta kvällen i biostolen med min pojkvän. Imorgon ska vi åka ut med hans farbrors båt och vara borta över helgen. Det ska bli otroligt skönt, att kunna somna till vattnets skvalpande, kura ihop sig i sin favoritfamn, sitta och sola på båten, bada i det kalla vattnet och bara njuta av friheten som att vara ute på sjön innebär.

Om sisådär 21 dagar börjar vi det tredje året på gymnasiet. Okej, förlåt. Kanske inte ska påminna alla om det, men djupt inom mig finns ändå en liten längtan. En längtan, särskilt till att få umgås med mina kompisar 24/7. Igen. Det är underbart och jag saknar dom. Massvis. Samtidigt innebär det sista året otroligt mycket krav. Men vi måste börja nedräkningen till studenten snart, eller hur? Jag menar, vi ska ju prova STUDENTMÖSSOR! Det är helt fantastiskt :P

Ha en bra dag, allesammans ^^

Puss Moie

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

vad tycks om dagens outfit i min blogg ?



Kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-07-31 @ 10:12:26
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

2008-07-31 @ 10:16:49
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0