Söndag

God morgon! Eller ja mer god dag kanske. Men ni vet hur jag är :D
Nog för att S har bestämt att han ska ändra på mina sovvanor men han ska nog inte hoppas på för mycket... Hehe

Hoppas allt är bra med er idag... Själv så börjar jag bli förkyld.. Yeah fan va kul eller INTE. Men men, bara jag blir bättre tills på onsdag då jag och Frankfurt åker till KÖÖPING. Kan inte fatta det :D
Längtar GALET efter S och P såklart och resan kan inte bli bättre eftersom jag åker med Fanny!!!
Vem hade trott det här??

Hur som helst så ska jag snart träna lite. Men vi kanske hörs senare idag.

Puss å kram skummbanan (inte för att det rimmar men ändå)

 Peace out<3<3

Kommentarer
Postat av: Frankie

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPINNG OMG

2008-07-06 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0