Take a chans take your shoes of dance in the rain

Nu sitter jag här igen... Klockan är 01:36 och jag är inte ett dugg trött. Spelar ingen roll när jag går upp kan ändå inte sova på nätterna.

Som tur är kommer Frank hem i morgon :D Saknar henne som fan! Och snart drar vi till Grönan där jag kommer få UNDERBARA flashbacks från Panic konserten. Vad kan va bättre??
Ni tycker säkert att jag tjatar alldels för mycket om dom men jag bryr mig inte. Deras musik gör mig glad och vad kan vara bättre än gå med ett leende på läpparna hela dagen?

I morgon ska jag också jobba lite. Ska intervjua tre lokalband inför någon tävling så de ska bli intressant.  Hoppas på det bästa!
Ska också börja träna i morgon inför Bulgarien. Måste ju se awsome ut i min underbara bikini som jag bara älskar!! Jag läste faktiskt i Veckans NU att kändisar mer och mer väljer att åka på charter resor så jag håller tummarna för att jag kommer se någon kändis där.... Nämner inga namn men Brendon skulle ju inte va helt fel. Pete Wentz och Frank Iero skulle också vara väldigt välkommna! Annars nöjer jag mig med Johnny Depp ;)

Nej kanske jag ska ta och dra mig mot sängen?? Eller så väljer jag att sitta uppe hela natten och kolla på Panic at the disco klipp på youtube.

 Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: emilia

Sist jag var på grönan fick jag också panic flash-backs, haha. åh, clever att bli vän med zac! vilken låt då? och så måste vi ju sjunga lite för honom också.. eller det kanske skrämmer bort honom?

2008-07-28 @ 01:55:21
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: emilia

nämen precis! det enda vi såg av zac var när han vinkade åt oss när vi väntade framför scenen. haha - men oroa dig inte, jag är också besatt ;) åh, den låten! äh - jag kan inte heller sjunga, men det fixar sig! :D

2008-07-28 @ 14:24:29
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: emilia

Hahah, ja fan va smart.. en svensk panicblogg som fyller alla needs! hahah - jag läste på någon sida att vissa fans säger att brendon luktar sockerfri redbull, märke du det när du kramade honom? :D och det är nog inte normalt att vi vet såhär mycket om en människa, nej ;)

2008-07-28 @ 16:56:00
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: emilia

Haha, okej. Awhh. Det har jag inte heller någon aning om. Men med tanke på vissa avklädda bilder på Audrey Kitching som han detjade förr, tror jag knappast det. Okej, inte "petewentz-naken" bilder precis men ändå..



men who knows? :)

2008-07-28 @ 17:20:16
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0