Things are shaping up to be pretty odd

Back home again efter att har varit borta i mer än en vecka. Först fyra underbara dagar i Köping. Kom hem på lördag natt, sov och sen på söndag morgon tog vi bilen till Umeå. Och nu är jag hemma.
Kul men ändå inte... Får ju träffa Frankfurt och alla mina andra galna vänner... Men saknar ju Petra och Rickard och självklart Stefan (som han heter)
Och hur ligger det till där då? Om ni vill veta får ni fråga ;)

Sen så är jag lite bortkommen i min hjärna... Fuck alltså. MÅSTE snacka med Frank om det. Och jag vet vad hon tycker men jag kan inte hålla mina tankar inne...

Fan vad jag är lycklig!! Allt känns just nu perfekt! Fan va skönt. Plus att jag åker till Bulgarien om några veckor.
Guttan muttan!!!!!

Aja vi hörs all you babe's out there!

 Peace out<3<3

Kommentarer
Postat av: Moehoe

SKA DU ÅKA TILL BULGARIEN?! BERÄTTA! RING MIG!

2008-07-19 @ 11:54:47
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0