Where nothing really mattered except for me to be with you

Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg om min dag.
Vakna av att det spöregnade och hade absolut ingen lust att öppna mina ögon. Senare på dagen stack jag fort ner på stan och noppade ögonbrynen och sedan cyklade jag vidare till Rebecca för att hämta min plånbok.

Hemma åt jag tacos (MMMMMMM) Och lite turkisk peppar medan jag packade min väska (igen) För jag ska nämligen till KÖÖÖPING i morgon och träffa Stefan :D Ska bli as kul!!!

Men nu ska jag möta min äskade subba till vän (Fanny alltså) Vem annars??

Hade bra <3

 Peace out <3<3

P.S. Fick fågelskit i håret i går när vi va på udden :D hahaha

Kommentarer
Postat av: emilia

Precis! Lyssnar man bara med ena hörluren i början så är det ännu bättre, hah! :]

2008-07-22 @ 03:15:20
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: Moie

Glömde du att ringa igår lr? :(

2008-07-22 @ 08:54:40
Postat av: Linn

Det är de jag menar för då hör man bara hans röst och lite lite svag musik i bakgrunden ^^ Love it!



Och nej Moa jag glömde inte men jag hade inte tid... Åker ju till Köpng idag så jag var tvungen att packa och fixa saker till resan. Sen hade jag och Frank bestämt film kväll.. Så tyvärr hann jag inte.

2008-07-22 @ 12:01:27
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: emilia

Jag ska till Colorado. Las Vegas hade varit bäst! Haha ;]

2008-07-22 @ 12:10:04
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0