Who can ask for anymore?

Hej alla glada och ledsna människor. Hur är det med er idag?

Jag är super lycklig. Frank är hemma och idag ska vi till GRÖÖÖNAN :D de är fan på tiden!
Är iofs lite stressad... Får inte tag på den sista personen jag ska intervjua... Och arbetet ska va inne i kväll. Well well bäst som fan att de ordnar sig!

Sitter här och lyssnar på Panic ^^ Jag och Emilia snacka länge i går om allt mellan himmel och jord som hade något med Panic eller Fall out boy att göra. Hehe.
Vi har kommit fram till att vi är totally crazy fangirls iaf. Suprise!!!

Åhh vad irreterad jag blir. Kan inte den där killen bara svara när jag ringer så jag får ställa honom fyra frågor och sen bara skita i det där.

Ahh Emilia just nu lyssnar jag på Folkin' around :P

Nej nu får jag se till att de händer något.

 Peace out<3<3

Kommentarer
Postat av: emilia

åh, folkin' around! :D

ha så kul på grönan och med panicflashbacksen ;]

2008-07-30 @ 17:55:30
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: sagaW

folki'n around! xD

2008-08-11 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0