Bra saker med den här dagen

+ Det är uppåt 30 grader varmt i vårat lilla land, är det inte helt fantastiskt?! :D
+ Jag gör mitt sista prov idag, sen har jag inofficiellt sommarlov.
+ Linnea har cabaré och jag ska få se henne dansa, det är alltid lika roligt ^^
+ Jag får snart reda på mitt betyg i Multimedia och mediekommunikation, det kan inte innebära något annat än ett leende på läpparna
+ Jag har på mig mitt supersnygga linne som jag fick gratis igår, wiie :D
+ Jag är fortfarande snyggt brun ifrån min semesterresa på Zakynthos.
+ Det är inte långt tid kvar tills alla mina kompisar kommer hem och firar min födelsedag, mys, grilla och chips my friends <3

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0