I keep finding myself making every possible mistake

Är det inte lite ironiskt, att när väl sommaren är här pryds himlen av stora tunga gråa moln som gör att man helst av allt ligger kvar under det varma täcket hela dagen? Är det inte de här lediga dagarna som man ska unna sig mjukglass och enbart ligga och lapa sol på altanen?
Fast, å andra sidan blir det ju aldrig som man har tänkt sig. Än så länge har solen inte tittat fram så flitigt som jag hade önskat på mitt sista sommarlov. Men jag ska inte klaga, för då lovar jag att den kommer att hålla sig borta ännu längre.

Har väl inget vidare roligt att rapportera här i bloggen. Mina dagar flyter på, jag fick ju en massa böcker när jag fyllde år så jag har lite att sysselsätta mig med i allafall när jag inte jobbar. Vilket för övrigt går jättebra! Jag står och pratar engelska hela dagarna och det är fantastiskt roligt! Visst har jag fått en och annan utskällning av de frustrerade turisterna men sådant får man stå ut med. Annars har jag fått en massa komplimanger också, så jag är jättenöjd!
Åh, juste! Jag har kommit in på en klubb, haha. Mitt leg fungerade! Lucky me ;) Det kändes bra faktiskt. Så nu har jag gjort det också.
Hare bäst ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0