I want to die in your arms

Jag skiter i om han är en kändis
Jag skiter i att jag ALDRIG kommer få lära känna honom
Jag skiter i alla som tycker jag är löjlig
Jag skiter i vad alla andra säger
- Du kan ju inte älska någon du inte känner

Men han är den enda jag kan lita på när jag känner mig nere... Det är bara att trycka på play så är han där.
Hans röst kan göra mig lycklig, hur ledsen jag än är
Han är den enda som kan få mig att glömma alla bekymmer
Han är den enda som kan få mig att le och rysa på samma gång.
So what han är känd?? För mig är han killen som har allt!


Kommentarer
Postat av: emilia

Jag förstår dig på ett konstigt sätt. Han är världens bästa Brendon!

2008-06-22 @ 23:29:47
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0