Inför Peace & Love

Idag så har det vart en fullspäckad dag. Vakna vid tio för att jag och Fanny skulle ut och orgentera.
Jag har nämligen kämpat arslet av mig för att få MVG i gympa men då måste man ta ett visst antal kontroller på orgenteringen också. Så de va bara att fortsätta kämpa. Och så så idag ÄNTLIGEN tog vi alla man skulle ta! Tusen tack Fanny att du var så duktig, hade inte funkat utan dig!!!

Efter det åkte vi upp på ÖB för att köpa ett tält till Peace & Love festivalen som bara är några dagar bort... Aaahhhh :D
Vi hitta ett gulligt litet tält som vi köpte och döpte till Greger.
I morgon ska vi ner på stan och köpa förskjutningspiller, kondomer (lika bra) och också nå tabletter till oroliga magar, också det lika bra eftersom man aldrig vet... Så den här veckan kommer vi bara fixa saker som vi behöver till våran underbara resa till Borlänge.

Sen har vi också börjat träna lite inför resan. Så man kan visa upp sina goodies med ett léende på festival området.
Aja nu ska jag duscha och sen se American Beauty.

Några låtar som ni borde lyssna på:
Beat it med Fall out boy
If I never see your face again med Maroon 5 och Rihanna
Dance wiv me med Dizze Rascal & Calvin Harris feat. Chrome
Fasination med AlphaBeat


 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Moehoe

De där inköpen låter som en bra idé :D

Btw, kan inte Fanny lr Malin lägga upp bilder ifrån kvällen hemma hos mig?

Pusspåer!

2008-06-16 @ 14:16:53
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0