Nu smäller det, Sverige vs. Grekland

För mig är det numera sommarlov. Detta sommarlov innebär:
- härliga kvällar med tjejerna
- fotbolls-EM & OS, kan det bli bättre?
- jobba sporadiskt vilket resulterar i pengar.
- OCH VARA LEDIG!

Ska bli skönt att kunna slappna av. Har en skoluppgift som jag ska försöka att ta tag i underlovet, plus en del ströjobb för Norrtelje Tidning, men det kommer jag nog inte behöva göra förrän i slutet. Innan kan jag njuta av den underbara solen som inte vill slita sig ifrån oss. Helst av allt skulle jag vilja knäppa med fingrarna och vakna upp med Johan i vårat hotellrum på Zakynthos och ligga bredvid poolen och läsa böcker hela sommaren. Men det lär ju knappast hända. Jag tänkte iallafall bjuda på lite bilder från våran resa. Det var faktiskt helt underbart om jag ska vara ärlig! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0