Peace & Love nästa

AAAAAAAAHHHHHHHHHH

Imorgon gäller det. Vi ska äntligen til Borlänge för att gå på Peace & Love festivalen. Jag kan inte fatta det...
Är så lycklig så jag håller på att spricka men är samtidingt skit nervös... Aaahhh

Idag var jag och Fanny ner på stan för att göra som sista inköpen, plus att jag noppa ögonbrynen och klippte mig :)
Nu är det bara att packa! Får se om jag hinner med ett sista träningspass innan resan.
Jag och Fanny test låg tältet i dag också. Suuuuper mysigt

Well well... Skriver i morgon igen innan vi åker :D

 Peace out<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Frankie

ALLTSÅ FUUUUUUUUCK VI KOMMER HA DET SÅ BÄST!:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH fucking nervous!

2008-06-24 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0