Sommar fuckin' lov!!!

Ojojoj. Kan inte riktigt fatta att sommaren äntligen är här... Kanske inte syns på vädret men i alla fall på hur LÄÄÄNGE jag sov idag. Hehe, inge fel med att vakna vid fyra va?....

Hur som helst var jag å Fanny nere i parken igår. Träffade Sofie å gänget å sen kom våran älskade Patte å Fredriko.
Så vi satt där och åt äckliga vindrovor och drack goda cider.
Sen bestämde sig nästan alla för att gå hem?! Va fan. Så jag, Frank, Ana Banana å Patte var the last one standing!

Efter ett tag började vi frysa så vi reste oss och började gå om kring. Såg både en å annan jag helst inte ville se.
Men va fan, bor man i super trånga Norrtälje så gör man. Och då träffar man alla man vill och inte vill träffa.
Efter ett tag träffar jag å Frank några schyssta typer som vi sen hängde med i stort sätt resten av kvällen... Hehe

När vi sen var på väg hem träffar vi E... Say no more. Sen träffar vi en as skööön kille som hade uppträtt tidagre på dan i skolan. Och han vara bara så otroligt härlig och duktig!!! Så vi var tvungna att stanna och snacka med han och dela ut en och annan kram ^^

Sen drog vi hem ,pissade i hamnen innan och skrattade tills vi fick allvarligt ont i magen. Som vanligt alltså :D

Japp där fick ni den korta berättelsen om i går

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Franko the banko

haha älskar vårat uteliv :D

2008-06-13 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0