Följer Linns exempel

Du heter: Moa Christina Luna Bjurner, the one and only :P
När fyller du år: 21 maj

Är du singel? Nej, jag är så lite singel som man bara kan vara, höhö.

Om fem månader: Om fem månader? Låt mig tänka. Njuter av de sista dagarna på sommarlovet kanske? ^^

Gröna eller röda äpplen? I det avseendet är jag lite kluven, jag gillar båda (A)

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Johan, inget snack. Han är den enda som orkar med mig, mina tårar och min arga röst.
Gillar du golf? Nej, det kan jag väl inte direkt påstå :P

Vilken tid gick du upp idag? Tack gode gud så hade vi ledigt idag så jag gick upp klockan nio.

Har du sovit i din egen säng inatt? Tyvärr. Önskar att jag hade kunnat få sova i min favoritsäng hemma hos Joie.

Hur svarar du i telefon? "Hallå?"

Vad ska du göra ikväll? Plugga lite historian eftersom jag har prov imorgon sedan ska jag kolla på House.

Vad ska du göra imorgon? Imorgon ska jag gå till skolan ><

Var vill du bo när du blir stor? Jag vill bo i ett stort hus nära Stockholm.

Är det okej att gråta? Ja, det är alltid okej.

När grät du senast? Igår, innan jag skulle sova, när jag upptäckte jag låg där alldeles själv och inte hade någon att krama.

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren är min absolut favorit!

Laddar du ner musik och film från Internet? I sure do :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag kopierar Linns svar, för det var så bra:"Jag skulle skänka bort hälften till välgörenhet sen skulle jag gråta av glädje för att jag slipper sommar jobba :D"
Bär du glasögon eller linser? Nej, det gör jag inte.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, det är viktigare hur kläderna ser ut, än var de kommer ifrån.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Min kropp är alltid inställd på tidig uppgång, så jag brukar vakna mellan 8 och 10.

Har du piercing? Ja, om det räknas i öronen :P

Vill du gifta dig? Jag ska ha ett riktigt sagobröllop och en sådan vacker klänning att Johan (som jag inte tvekar en sekund att gifta mig med för nyfikna läsare) svimmar när han ser mig.

Vill du ha barn? Jättegärna! Två skulle vara helt perfekt.

Solar du ofta? Nja, det kan jag väl inte påstå. Det händer aldrig något, så jag tycker att det är ganska lönnlöst.
Är du flygrädd? Absolut inte, flygplanet tar ju en med på äventyr så det är bara positiva känslor ^^

Hur vig är du? Haha, stel som den fotbollsspelare jag är, haha.

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Vilken är din favoritglass? Ben n' Jerrys FOR SURE!

Tror du på ett liv efter döden? Nja, jag vet inte riktigt.

Tycker du om sushi? Om  man är på rätt humör är det hur gott som helst!

Vad äter du helst när du ser på film? Godis (A)

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej, det gör dom inte. Just nu är det faktiskt fullständigt omöjligt :P

Har du tandläkarskräck? Nej, det har jag väl vänjt av mig vid då jag tvingas gå dit en gång i månaden på grund av min hemska tandställning.

Är du morgon eller kvällsmänniska? Ingedera, är trött jämt.

Vilken ögonfärg har du? Någon blandning.

Vilka hårfärger har du haft? De flesta faktiskt, jag har varit blont, brunt fast åt det svarta håller, mellanblont och så vidare. Faktiskt rött också.

Biter du på naglarna? Nej, den ovanan har jag aldrig haft, tack gode gud.

Är du beroende av något? Jag är beroende av Johan och mina kompisar. Utan dom skulle jag vara ett vrak.
Röker du? Nope.

Hur ofta tränar/motionerar du? Tre/fyra gånger i veckan.

Senaste låten du hörde? Hum hallelujah - Fall out boy

Vad gör du på helgerna? Är med Johan, myser och kollar på badminton ^^.
Brukar du bädda sängen? Jag är faktiskt duktig och bäddar den varje dag.

Hur många timmar sover du på en natt? Mellan sju och elva, det beror lite på.

Senaste bok? Singel på nutt - Plum Sykes

Har du kysst någon den senaste veckan? Ja, min älskling ^^

Vad var det senaste du skrev på msn? Hej :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Alltid. Jag vill bo med Johan. Vart har ingen större betydelse.

Vem kramade du senast? Lillasyster Julia som kom hem från sin akrobatik.

Saknar du någon nu?  Pappa och Johan, framförallt. Sen saknar jag sommaren också, sooo bad.

Hur många lampor har du i ditt rum? 4 stycken. (intresseklubben antecknar)

Vem ringde dig senast? Det måste ha varit Johan, igår.

Vad är du allergisk mot? Pollen och mig själv.

Var du glad igår? Nja, jag var väl glad ibland och ledsen ibland. That's my life.

Vad är din favoritfärg? Grön!!!

Sminkar du dig? Varje dag, mer eller mindre.

Hur ser ditt rum ut? Som ett bombnedslag precis har varit där.

Känner du dig värdelös? Ofta, inte just nu dock.

Känner du någon som tagit självmord? MIn pappa, räcker det som svar?

Har du somnat i skolan någon gång? Nej, den bedriften har jag inte lyckats med.

Klockan är: 19:27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0