Frank också!

Du heter: Fanny men kallas för Frank.
När fyller du år: 5 September ._.

Är du singel? Yepp.

Om fem månader: Då är det augusti och förhoppningsvis fint väder.

Gröna eller röda äpplen? Röda :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Brukar inte ringa nån om jag är arg eller ledsen tror jag. Annars skulle det ju självklart vara Linn jag ringer! har jag ringt till dej när jag varit ledsen eller arg?

Gillar du golf? Golf? nääää

Vilken tid gick du upp idag? Kvart i 10 ^^

Har du sovit i din egen säng inatt? Japp det har jag. Med katten brevid mig:)

Hur svarar du i telefon? "Hej det är Fanny" eller om jag vet vem det är brukar jag säga "Hej" eller om det är Linn brukar jag säga " Hej Linn Fridh"

Vad ska du göra ikväll? Jag ska dega, dega och dega framför tvn^^ inga läxor som måste göras så jag är friiii.

Vad ska du göra imorgon? Gå en promenad med mamma

Var vill du bo när du blir stor? Med Linn i Gbg såklart! eller utolmlands mmmm...

Är det okej att gråta? Jag har lätt för det så ja det tycker jag ^^

När grät du senast? Vet inte, nån vecka sen kanske. Det var skönt ialf.

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren och hösten.
Laddar du ner musik och film från Internet? AAAAY AAY CAPTAIN

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle ge en jävla massa till min familj, sen skulle jag dra utomlands.

Bär du glasögon eller linser? Nej inte längre ^_^

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Bryr mig inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon? typ mellan 9 -11 tiden^^
Har du piercing? I öronen. använder dock aldrig örhängen hehe

Vill du gifta dig? får väl se vad som händer.

Vill du ha barn? 3, 4 stycken skulle vara mysigt.

Solar du ofta? På sommaren
Är du flygrädd? Ibland kanske. Brukar sitta o fundera ut hur jag ska ta mig där i från ifall man skulle störta.

Hur vig är du? inte så jättevig faktist.

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Vilken är din favoritglass? den där goda

Tror du på ett liv efter döden? Ibland ibland inte

Tycker du om sushi? Har aldrig testat men jag vet inte om kall rå fisk gör min mage glad.

Vad äter du helst när du ser på film? Onyttigheter

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja :)

Har du tandläkarskräck? Nej,
Är du morgon eller kvällsmänniska? på helgerna blir jag kvällsmänniska, på vardagarna är jag varken eller.

Vilken ögonfärg har du? blåa

Vilka hårfärger har du haft? Brun med röda slingor 2 gånger svart med röda singor 1 gång, svart 3 gånger, rött 2 gånger, svart och lila, svart och röd/rosa, blont typ 2 dagar och så har jag väl haft någon brun färg. Hej slitet hår :D

Biter du på naglarna? Jag gjorde men slutade när jag skulle till Bulgarien ! :D

Är du beroende av något? Mat och min familj
Röker du? har provat på lite hehe, men röker inte regelbundet.

Hur ofta tränar/motionerar du? försöker görat 3 gånger i veckan

Senaste låten du hörde? Lyssnar nu på "no u hang up"

Vad gör du på helgerna? Jag brukar gå ner på stan med Linn eller så är jag bara hemma och vilar mina bilringar.
Brukar du bädda sängen? varför?

Hur många timmar sover du på en natt? Åtta eller mindre

Senaste bok? oj ingen aning, typ 100 år sen jag läste en bok tror jag.

Har du kysst någon den senaste veckan? nej men jag har pussat på katterna

Vad var det senaste du skrev på msn? Puss o kram o godnatt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, skulle kunna spränga norrtälje i luften om jag tänker efter.

Vem kramade du senast? Pappa

Saknar du någon nu? Nej

Hur många lampor har du i ditt rum? Två eller vänta, om det är såndär spotlight eller vare heter ska man räkna varje lampa då?`isåfall har jag fyra

Vem ringde dig senast? Jag kommer inte ihåg

Vad är du allergisk mot? Kiwi

Var du glad igår? Jadå.

Vad är din favoritfärg? Lila är fint:D

Sminkar du dig? Ja, inte så mycket dock.

Hur ser ditt rum ut? blått o vitt.

Känner du dig värdelös? Aldrig.

Känner du någon som tagit självmord? nääe

Har du somnat i skolan någon gång? har slumrat till lite

Klockan är: 13.27, måste fixa mig nu, sak ner på stan med mamma ^^

Hej hej!







// Fanny

Kommentarer
Postat av: Linnie

Jag svarar på frågan vem du ringer när du är arg eller ledsen: Jao du har väl ringt mig någon gång... Med Erik t.ex. Och sen beundrar jag svaret på frågan: känner du dig någon gång väredelös! älskar dig Frankoooo

2008-03-09 @ 15:18:18
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0