Har allmänt tråkigt

Du heter: Linn Ingrid Marlené Fridh
När fyller du år: 22 mars

Är du singel? Japp

Om fem månader: Så är jag och Fränkie på Way out West och shejkar ass!!!

Gröna eller röda äpplen? Gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Antagligen Fanny... Annars får jag utbrott och slår sönder något sen ringer jag Fanny.

Gillar du golf? Oh god no!!!! Blev så arg när jag missa hålet en gång så jag slog sönder golfklubban.

Vilken tid gick du upp idag? Vid halv ett

Har du sovit i din egen säng inatt? Japp det har jag.

Hur svarar du i telefon? "Hej det är Linn"

Vad ska du göra ikväll? Sörja att det är skola i morgon och kolla på tv.

Vad ska du göra imorgon? Gå i skolan.

Var vill du bo när du blir stor? I Göteborg med Frank eller i Las Vegas med Brendon.

Är det okej att gråta? Ja

När grät du senast? Ehhh.....

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren men också julen för den är så mysig.

Laddar du ner musik och film från Internet? Bara musik.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle skänka bort hälften till välgörenhet sen skulle jag gråta av glädje för att jag slipper sommar jobba :D
Bär du glasögon eller linser? Nope.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Hell no!!!

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Jadu... allt från tolv till två.

Har du piercing? Japp i öronen.

Vill du gifta dig? I guess so.

Vill du ha barn? Jaaaa.

Solar du ofta? På sommaren ligger jag på udden och pressar eller utomlands kanske. Svaret är iaf ja.

Är du flygrädd? Nej. Flög första gången när jag var fem och jag älskade det.

Hur vig är du? Ganska vig måste jag säga. Är ju en dansare.

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Vilken är din favoritglass? Oj... Muttglassen eller Solero

Tror du på ett liv efter döden? Japp, I sure hope so.

Tycker du om sushi? Nej

Vad äter du helst när du ser på film? Chips!!!!!!!!!!!!!!

Bor dina föräldrar tillsammans? Yesbox.

Har du tandläkarskräck? Inte direkt men det är inget jag njuter av.

Är du morgon eller kvällsmänniska? Natt??

Vilken ögonfärg har du? Grön, blå, grå...

Vilka hårfärger har du haft? Mörkbrunt and mörkbrunt only.

Biter du på naglarna? Nej...

Är du beroende av något? Alla mina vänner, chips och Brendons röst
Röker du? Usch nej!!!

Hur ofta tränar/motionerar du? Hmm... Tre gånger i veckan.

Senaste låten du hörde? Boys will be Boys (Panic at the disco)

Vad gör du på helgerna? Sover för det mesta, dansar och käkar chips.
Brukar du bädda sängen? Jag är faktiskt duktig och bäddar den varje dag.

Hur många timmar sover du på en natt? Mellan sju och tolv (på hälgerna)

Senaste bok? Ehh... Räknas Veckorevyn??

Har du kysst någon den senaste veckan? Min katt... Inte med tunga dock :D

Vad var det senaste du skrev på msn? Älskar dig (hundra hjärtan)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland

Vem kramade du senast? Frankfurt och såklart Brendon Urie (Det kommer ni få höra ett tag)

Saknar du någon nu?  Jag saknar många. Både människor och tillfällen.

Hur många lampor har du i ditt rum? Tre plus en ljusslinga.

Vem ringde dig senast? Frankfurt fast inge svar.

Vad är du allergisk mot? Mjölk och negativa personer.

Var du glad igår? Blandade känslor...

Vad är din favoritfärg? Grön

Sminkar du dig? Tyvärr ja... Man är nog egentligen vackrare utan.

Hur ser ditt rum ut? Nystädat.

Känner du dig värdelös? Det var länge sen faktsikt :)

Känner du någon som tagit självmord? Känner och känner

Har du somnat i skolan någon gång? Faktsikt inte :O

Klockan är: 14:55

 Peace out <3<


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

många osm håller på med listor nu ;D

2008-03-02 @ 15:05:44
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Frankfurt

"Vem ringer du när du är arg/ledsen? Antagligen Fanny... Annars får jag utbrott och slår sönder något sen ringer jag Fanny." haha love it! (L)(L)(L)(L)(L)

2008-03-02 @ 18:15:41
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0