Otur och otur igen

Värdelös påskhelg säger jag innan den knappt har börjat. Igår mådde jag som bekant inte särskilt bra. Det förvann under eftermiddagen men illamåendet kom tillbaka på kvällen. Så jag ber att Johan ska åka hem, så att inte han också ska bli sjuk och förstöra våran helg. Nu har jag förstått att det beslutet var ett smart drag för hans hälsa men inte för mitt hjärta. Nu ska vi inte ses på resten av helgen, förrän på söndag då det är VÅRAN dag. Jag ska försöka stå ut. Igår sågs vi 9 timmer när vi inte setts på nio dagar. Det är det som tär på själen. Men Johan säger att  jag kommer att få belöning på söndag, så jag får lita på hans ord.

Jag vill bara påminna er alla om att det är en särskild person som fyller år imorgon, allas våran LINN FRIDH! Glöm för gudsskull inte att säga grattis till henne, för hon fyller faktiskt 18 bast! Kärlek till dig Linn. Hoppas att din helg blir underbar<3


Kommentarer
Postat av: Linnie

Tack Moie! Ha de själv jätte mysigt på söndag! Älskar dig

2008-03-21 @ 15:15:30
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0