Virus i lungorna

Okej... Allt började på torsdagsmorgonen när jag plötsligt fick svårt att andas med höger lunga. Ju längre dagen gick desto ondare fick jag. Fick en voltaren av min favvo Moa men värken gick inte över.
När jag kom hem gick jag och la mig och somnade skönt till min mp3. Vaknade av att min lilla mamma skulle ner med min lillebror Dennis till akuten eftersom han hade jätte ont i örat. Då passade jag på att säga att jag hade ont i lungan men sen tänkte vi inte mer på det.

Nästa morgon när jag vaknade vid sex (fast jag hade sov morgon till åtta) så kunde jag inte röra mig. Hade extremt JÄVLA ont i lungorna. Och lyssna nu...Jag grät. Linn stoneface Fridh grät, eftersom jag hade så ont. Och som grädde på moset hade jag feber också. Mamma fick lyfta upp mig men så fort jag ställde mig kunde jag inte andas. Så jag fick lägga mig igen. Vi fick skjuss ner till akuten där vi fick sitta och vänta några timmar... Skit skönt att sitta där och försöka andas i två timmar tills man får någon jävla hjälp. Akuten my ass!!!

Dom tog massa tester på mig men kom inte fram till någon bra anledning till mina smärtor. Så tillbaka till väntrummet där jag tillbringade tre timmar till. Sen fick jag träffa min doktor... Som var  SKKIIIIIIIIIIIIIIT snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jesus alltså. Lång, mörkhårig, ljusblåögon och otroligt fina händer. Han lyssnade på mina lungor och på mitt hjärta som antagligen slog galet fort eftersom jag blev förälskad i honom. Arvid hette han för den delen. Han kände på mina ben och tröck på min mage. Fatta pinsammt om jag hade fjärtat (AAAAHHHHHH)

Han skickade mig till lungröntken där jag var tvungen att ta av mig tröjan och bh:n. Jätte kul verkligen.
Sen tog dom ekg som testar hjärtat sen stoppade Arvid (min heta doktor) in någon jävla grej i min näsa så tårarna började rinna. Inte för att jag var ledsen utan för att man har kännsliga nerver i näsan som gör att tårarna börjar rinna.
Efter yttligare några timmar så fick vi svaret att jag hade ett virus i lungorna. Så dom skrev ut några recept på medicin jag skulle äta sen begav vi oss hem. Så från halv elva till halv fem satt jag på akuten. Som tur va så kom min älskade vän Frank och gjorde mig sällskap dom sista timmarna.

En mycket spännande fredag om jag får säga mitt.

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Moie

Vilken hemsk dag du måste ha haft :/

2008-03-09 @ 16:31:13
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Reebie

Det gör absolut inget baby. Tycker om dig ändå :)

2008-03-10 @ 19:51:59
URL: http://blommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0