All my lovers

Tänkte göra något annorlunda och räkna upp alla killar jag har vart galet kär i...
Here they come

1. Hanson, och då var jag kär i den minsta av bröderna Zach Hanson (han till vänster)



2. Leonardo Di Caprio. Säg någon som inte var kär i han efter Titanic



3. Orlando Bloom. Var helt jävla besatt av honom



4. Cristiano Ronaldo. Såg varenda match med honom när de va fotbolls VM. Och jag är inte ens intresserad av fotboll...


5. Självklart Brendon Urie! Got no words for him<3


Japp där har ni dom... Har jag inte bra smak?
Och lägg märke till att alla förutom Leonardo har mörkt hår och bruna ögon.
Undra vilka slags killar jag faller för :P

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: anna

frankfurt: inte råd alls? ska ni på way out west lr? vore skitkul om du o linn ville joina!! :D

2008-05-05 @ 11:45:46
URL: http://ioannou.blogg.se
Postat av: Linn

Vill jätte gärna dit måste bara få i hop pengar... hehe.

2008-05-05 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0