Att vara eller att icke vara

Det var länge sedan jag hade lust att uttrycka mina dagar i ord. Jag har väl känt att det inte har hänt någonting ovanligt intressant som jag vill dela med mig av. Och det är patetiskt att jag i början av varje inlägg ska skriva hur ångerfull jag är för att jag inte har skrivit på trehundra år. Så vi får sluta upp med det helt enkelt.

Min valborg var skön, om jag ska komma tillbaka till det som hände för cirkus en vecka sedan. Jag var med min prins, fick många långa dagar tillsammans med honom vilket var väldigt skönt eftersom vi inte har haft så många hela helger tillsammans plus att jag myste tillsammans med Fanny, Linn och Reebie i lördagskväll vilket var väldigt välbehövligt!

I söndags spelade jag och mitt lag mot Brottby i Division 5. Matchen slutade 4-4, 1-1 i första halvlek, en match som vi borde ha vunnit, vi var väldigt överlägsna. Jag fick en riktigt ordentlig smäll, här är ett utdrag ur referatet som finns på lagets hemsida;
"I 57:e minuten löper Moa på en sådan långboll och försöker nicka förbi Brottbys utrusande målvakt som kommer sent in i situationen och mejar ner Moa strax utanför straffområdet. Det ser riktigt otäckt ut från sidan, befarad huvudskada. Som tur är visar det sig att Moa klarat huvudet och istället fått en smäll i ryggen när hon landar på backen. Varning till Brottbys målvakt, men kanske borde det ha varit en frilägesutvisning?"

Jag överlevde, sitter här idag och har varit väldigt effektiv idag, pluggat på de underbara glosorna och skrivit klart ett stort arbete i mediekommunikation. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0