BakingBakingBakingBakingBaking

image245


Jag har i hela mitt liv varit fascineradav hur mjölet tillsammans med bakpulver blandas ner i äggsmeten som är gjord av smör, ägg och socker tillsammans kan bli någonting så fint och någonting som luktar så gott. Jag älskar att baka! Verkligen. Jag planerar mitt framtida fik, som ska innehålla sanslösa bakverk, allting bakat på plats och de finaste råvarorna. Sen kanske jag ska ha en cateringfirma. Är det någon som vill lämna in en beställning redan nu? En av de populäraste bakverken är mockarutor. Wanna taste? ^^



Kommentarer
Postat av: Linnea

Nice pics! Blir riktigt sugen nu ^^

2008-05-06 @ 14:53:30
URL: http://liinneabjurner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0