Dagsrapport av MoeHoe

Dagens plus:
+ Jag vaknade i morse i famnen på min älskade.
+ Jag har varit ute hela dagen i den underbara sommarvärmen
+ Vi har fixat och donat med Hacke, det var härligt att få höra hans starka motor brumma igång
+ Jag har sprungit runt i shorts
+ Jag har fått färg
+ Jag ska tillbringa kvällen framför teven och kolla på OTH


Dagens minus:
- Jag smörjde in mig med solskyddskräm i morse, men glömde bort axlarna och nu gör det ont. Pain.
- Jag har torka på fotoidéer. Jag har redan fotat alla blommar vi har i trädgården, kört upp objektivet i mina systrars ansikten och fotat alla mina bakverk. Fantasilöst.
- Jag var tvungen att skiljas ifrån Johan igen. Wiieho. Kul. Verkligen. Kan jag inte växa upp någon gång så att det kan sluta göra så fasligt ont? Herregud, jag gråter typ när jag skriver det här. Barnrumpa.
- Jag kommer att äta gröt till middag. Jummie.
- Jag är ensam hemma
- Och pågrund av hemliga skäl måste jag sluta äta godis. Hemskt dag.


image247







Kommentarer
Postat av: M

Hej, jag googlade på mitt eget efternamn (är hemma och sjuk, hade inget bättre för mig) och hittade din blogg.
Vi är säkert avlägset släkt men ialf så fastnade jag för bloggen, ville bara säga de.
Ha en trevlig dag.

2008-05-14 @ 11:20:01
URL: http://pionen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0