Måndag

Hej alla glada! Hoppas eran dag har vart hey okey.

 Min har väl vart sådär... Fick inte så mycket sömn i natt pga av mina sömnproblem. Men när jag vakna var jag trots allt ganska pigg och glad. Åt en god frukost och kom nästan i tid till skolan.

Sen har väl dagen flytit på. Fick sluta tidigare från psykologin som tur var. Hade en galen huvudvärk.
Så jag cykla hem åt lite mellis och sen gick jag ut och gick duktig som jag är.
As skönt väder plus att man fick lite tid att tänka igenom allt som fuckar sig i hjärnan.

Kom och tänka på hur bad jag vill gå på Panics konsert när dom nu kommer hit till vårt efterblivna land...
Fan Fanny jag vill att vi ska stå där NU!!! Längst fram ofcourse. Skrika oss hesa, hoppa, trängas och svettas. Och kanske fella en å annan tår för att jag får multiorgasmer av Brendon. Hahaha. Och du av RAJAN såklart ;)

Nej nu är det middag och sen måste jag plugga på våra underbara glosor (tusen tack Lena)

Aja ha de guttan muttan

 Peace out <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0