Tisdag textlektion

Jag sitter här och väntar på våran text lärare som plötsligt är spårlöst försvunnen.
Vill att han ska tycka till om början på mitt reportage som handlar om alla fördomar vi har mot invandrare.
Vilket är väldigt sant.

Måste säga att det annars går väldigt bra. Ska intervjua Fiya på torsdag och Sofie på lördag. E hade tydligen tid när som helst så han tar jag så fort jag får möjlighet.
Sen får jag ju inte glömma min lilla sockersmula Fanny som jag redan har intervjuat. So spank you for that bitch <3

Tänkte också berätta en AS ROLIG sak. Det är nämligen så att jag, Frank Ana Banana och Malin Sandell ska på... Håll i er nu PEACE AND LOVE FESTIVALEN.
Fatta kul!!!!!! Ska se The Hives och skita ner mig av lycka.
För er som inte visste det är The Hives ett av mina favorite band ever!
Pelle min lilla gulleplutt we'll meet again! Mohahaha.
Sen ska de självklart bli jätte kul att se alla andra band som kommer. Inte för att jag orkar räkna upp dom men ändå.

När fan kommer Andreas? (text läraren alltså)

Well well?

Och i morgon så blir de Björn Gustafsson med my lovely Reeeeeeebie<3<3<3<3<3<3<3
Snacka om att vi har längtat.

Nej nu ska jag fortsätta att göra ingenting. Ha de gutt!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: anna

FUCKING YEEEY!!!!!!!!

2008-05-08 @ 10:01:47
URL: http://ioannou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0