Fredag

Hej hopp gummisnopp :D
Hur är det med er idag då? Jag mår helt okej. Det är ju fredag, så det är ju ett stort plus.
Såg ni EMA galan igår?? Amazing I must say. Trots att Panic inte va me.

Har egentligen inte så mycket att säga. Men vi är väldigt dåliga på att uppdatera just nu så jag skriver bara för att skriva.
Ska plugga lite. Har hamnat efter ganska mycket eftersom vi vart på apu. But Im holding up.

Vad händer i helgen då? Juste jag ska bli sminkad och fotad :D YEEAYY Ska bli as kul verkligen. Hoppas på att Frank ska följa med! This is something we should do together!!! FrankLinn you know ;)

Jaha... Någe mer? Inte vad jag kan komma på just nu.
Min dator är på lagning vilket också är en anledning till våran dåliga uppdatering. Som ni förstår sitter jag i skolan just nu.

Aja kanske uppdaterar i helgen om datorn kommer tillbaka :)

Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

modelhouse är kuuuul!! :D

2008-11-07 @ 11:03:43
URL: http://ioannou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0