Kick off

Hejsan alla människor där ute... Eller inne.
Hur är det med er? För mig är allt okej. Eller mitt hår är fucked upp eftersom det är fuktigt ute och det sutar med att mitt hår blir lockigt. Men men, till skolan måste man.

Gick väldigt bra på texten idag också :) Skriver noveller och när jag väl kom i gång ( koncentrations problem) då gick det jävligt bra! Andreas läste upp den för klassen också så det är väl ett bra tecken. Kanske lägger upp den senare.
Våran historialärare var inte här så hälften av klassen åkte hem och skulle "plugga"  ;) Would do the same om min klass inte skulle ha Kick off idag. Vi har nämligen startat en reklambyrå så vi ska ha en liten get together. Sen ska vi käka pizza :D

Nu sitter jag på någon lektion dock inte min... Men Moie och Professor Lewis är här så då kan man räkna med att jag också är i rummet.

Ja vad kan jag mer säga??  Prison Break var awesome i går. But then again it always is!

Ha de guttan muttan

Peace out fuckers <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0