Onsdag

Hej hopp!
Hur är det med alla idag då? Konstigt att jag frågar det varje gång eftersom ingen svarar... Men det låter ju trevligt iaf :P

Måste berätta om min dröm.
Jag Fanny och några andra (kommer inte i håg vilka) Var utomlands med våra mammor. Och jag och Fanny skulle få gå på en konsert då Tokio Hotel skulle spela. Eftersom det inte direkt är mitt favorit band så var jag väl inte jätte glad. Men hey de är ju kändisar så jag började fota och filma, då han me svart hår (kan inte namnen) Gjorde en slängkyss till mig. Och jag blev väl lite förvånad. Sen så låg jag och Fanny och solade på någon klippa då tvillingarna i bandet hoppade i vattnet bara några meter i från oss. Och på bara några sekunder var de omringade av massa små tjejer som ville ha en kram. Fan de dränkte dem nästan. Hur som helst simmade de senare över till mig och Fanny och så fick också vi kramar för som jag sa de är ju kändisar ;)
Sen så va i helt plötsligt i någon rum med Jennie ^^Och jag frågade vilken av killarna hon tyckte mest om då han med svart hår ställde sig bakom mig och började krama mig. Så vi bestämde oss för att gå in i ett annat rum så vi kunde vara ensamma. Jag frågade om alla tjejer som typ är dödskära i honom och han berättade att han mest gillar tjejer som får honom och skratta. Och tydligen va jag en va dem. Sen så tog han av sig sina skor och jag bara skrek:
- YOU HAVE THE CUTEST FEET I'VE EVER SEEN!!!

Sen vakna jag och såg att jag var en halvtimma försenad...

Aja that's all for now

Peace out <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0