Torsdag = myskväll

Hejsan på er alla där ute i snön. Fan va härligt ,längtar verkligen efter julen alltså. Min favorit årstid no doubt!
Hur är det med er idag då? Med mig är det helt okej :)
Hade nationella prov i dag :S i engelska B gramatik. Tror det gick rätt bra faktiskt. Hoppas det iaf.

Efter proven fikade vi och med vi menar jag, mig själv, Malin, Fanny, Moa och Rebecca. Sen var självklart Jennie med på ett hörn! Vi drack te och åt bullar som Malins mamma hade bakat. Efter det var de lunch, tai-soppa cp god faktiskt. Så dagen har varit possitiv än så länge.

Jag, Moehoe och Reebie jobbade på bra idag också på kultur och idé historian. Good work babes <3
Sen var det projektarbete och där rann det också på. Fan Fanny vilket awesome team vi är!!!

Sen bar det av hem, gick och handlade med Petra (min älskade syster) Och sen har jag pluggat! Som en galning, I promise. Har skrivit en och halv sida på historia uppsatsen om antiken (vilket är mitt favorit ämne) En liten applåd till mig som jobbat på bra.

Nu har jag precis duschat, sen blir det myskväll me mamie och P. Love it


Bye bye ^^

 Peace out <3<3

Kommentarer
Postat av: Reebie

Berit. Jag behöver hjälp. Jag har gått och funderat hela vägen hem från Stockholm på vad Thanks for the memories-låten EGENTLIGEN handlar om. Men jag kom aldrig fram till något. Har läst texten hundra gånger...men det underlättar ingenstans. I don't get a fucking shit. Can you help me babe? Pusskalas i massor <3

2008-11-21 @ 18:25:55
URL: http://blommar.blogg.se/
Postat av: Reebie

Berit. Jag behöver hjälp. Jag har gått och funderat hela vägen hem från Stockholm på vad Thanks for the memories-låten EGENTLIGEN handlar om. Men jag kom aldrig fram till något. Har läst texten hundra gånger...men det underlättar ingenstans. I don't get a fucking shit. Can you help me babe? Pusskalas i massor <3

2008-11-21 @ 18:26:30
URL: http://blommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0